Мабуть, не описуватиму всі принади та переваги обробки даних у таблицях Excel. І, напевно, всім користувачам відомо, що таблиці в текстовому редакторі Word програють таблицям Excel за цілою купою можливостей. І не помилюся, якщо скажу, що багатьох відвідували мрії про можливість керувати даними в редакторі Word так само, як у Excel, але, на жаль… З одного боку це так, але з іншого – не все так сумно, як здається. Виявляється, можна працювати в таблиці Excel, не залишаючи редактор Word.

Давайте подивимося, що потрібно зробити, щоб створити таблицю Excel у Word:

  1. Відкриваємо документ Word. Новий документ, або вже існуючий, не так важливо.
  2. Заходимо на вкладку Вставка стрічки меню редактора.
  3. В області Таблиці знаходимо команду Таблиця Excel та клацаємо на ній.
  4. При цьому в особливій рамці відкриється область, в якій розміщуватиметься повноцінна таблиця Excel.

Звертаю вашу увагу на те, що відкриття області з таблицею Excel призвело до змін і панелі інструментів. Тепер на стрічці команд доступні інструменти редактора Excel! Тобто ви можете користуватися редактором таблиць на повний зріст. 🙂

Давайте подивимося тепер, що ми отримали і які можливості перед нами відкрилися. Зверніть увагу на рамку, яка оточує таблицю. Вона досить широка та з діагональними смужками. Це означає, що таблиця вставлена як окремий об’єкт, який зараз відкритий на редагування. Його рамка також має маркери, за допомогою яких ми можемо збільшити доступний розмір таблиці, тобто кількість її рядків та стовпців. Ну, це якщо нам відкрився маленький фрагмент таблиці, якого не вистачає для роботи.

Після того, як рамка розтягнута до ширини листа, можна наповнювати нашу табличку даними. Для цього є два шляхи:

  1. Вносити дані вручну.
  2. Скопіювати табличні дані де-небудь, де вони були попередньо набрані. До речі, можна скористатись можливостями інструменту Спеціальна вставка.

Для ілюстрації я скопіюю в розтягнуту на ширину аркуша якусь заготовлену табличку з даними співробітників.

Як бачимо, дані зайняли не весь обсяг відкритої області. Якщо ми тепер виконаємо клік мишею поза цією областю (на аркуші Word), ми просто вийдемо з режиму редагування таблиці Excel. І наша таблиця перейде в режим перегляду.

Що ж ми бачимо? З’явилися зайві рядки та стовпці, які залишилися під час закриття об’єкта. Це не годиться. Подвійним кліком миші на таблиці знову входимо в режим редагування і захопивши мишею маркери зменшуємо межі області доти, доки не буде видно порожніх рядків.

Після цього, зробивши клік на аркуші Word, виходимо з режиму редагування і бачимо, що таблицю видно чітко за її межами. Те, що нам і потрібно.

Отже, ми створили таблицю Excel у Word і тепер можна керувати розташуванням таблиці на аркуші (вирівнюванням) як звичайним малюнком.

При необхідності внести якісь корективи, наприклад, для зміни даних у таблиці, розрахунках, корекції формул та інше, достатньо зайти в режим редагування цього об’єкту. А при друкуванні документа або переведення його у формат PDF, інформація відображатиметься як із звичайної таблиці Word.

Розміщуємо таблицю Excel у Word
Tagged on:         

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *